pondělí 25. března 2013

Jsou Američani opravdu tak nechytří?


Záleží na tom, kteří, ale spousta je jich hloupá s minimálním, nebo žádným všeobecným přehledem. Tenhle článek bude jen o těch nejblbějších, ale že jich je na mé škole hodně.

Jednou ráno, po snídani, jsem si na školním dvorku povídal se svými dvěma kamarádkami. Už nevím o čem a není to podstatné. Další dvě holky přišly a chvíli mě poslouchali, natož jedna prohlásila: "Týjo, ty máš ale super přízvuk!".

Odpověděl jsem, že ano a že jsem z Česka. Ona samozřejmě netušila, co, nebo kde to je. A tak jsem se rozhodl si z nich udělat legraci, nic netušíce, že to vezmou vážně. S kamennou tváří jsem prohlásil, že je to sice v Evropě, ale že stále žijeme v pravěku. Moje dvě vzdělanější kamarádky se snažily nesmát :-).

Od té nové holky jsem dostal takový zmatený pohled, ale zdálo se mi, že mi věří. Tak jsem pokračoval. Žil jsem v jeskyni, zabalený ve zvířecích kožešinách. Oheň jsme objevili vloni, ale nevíme, jak ho rozdělat. Blesk zasáhl strom a lidé to udržují. Svou rodinu jsem opustil, když mi bylo 7 a od té doby jsem si musel lovit své vlastní jídlo.



Na otázku, jak jsem se dostal do Ameriky, jsem prohlásil, že jsem si musel vyrobit kánoi. A vzhledem k tomu, že nemáme železo, tak mi to zabralo čtyři roky. A rok jsem se sem plavil. Když si mě můj host father vyzvedl, musel mě vzít do obchodu a koupit nové oblečení, že bych se prý ve zvířecích kůžích daleko nedostal.

Pokračoval jsem s touhle historkou a na konci ta jedna holka řekla: "No nevím, jestli ti mám věřit... Já si to radši najdu na počítači." Natož jí její kamarádka smrtelně vážně odpověděla: "A jak to asi chceš najít, když nemají technologii?"

To mě naprosto zabilo a tak jsem je celý den nechal v domění, že je to pravda.
Po škole jsem je však potkal před autobusem a dozvěděl jsem se, že jsem z nich udělal naprosté idioty, že prý se ptali svých učitelů a že jsem prý lhal. Tak jsem se omluvil a šel jsem si po svých.

Tenhle proslov jsem párkrát zopakoval i u jiných lidí a věřím, že u nás ve škole je pár studentů, co věří, že Česko je v době kamenné :-D.

9 komentářů:

  1. No to se mi fakt moc líbí. Napadají tě často takové blbiny? Kde se to dá naučit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadají mě skoro pořád, ale jen někdy mi lidi věří. A to nevím, řekl bych že jsem prostě takovej :-)

      Vymazat
  2. Tomu i věřím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To jako fakt ? :-DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš... Jak může bejt někdo tak hloupej? :( OMFG, a oni sou ještě většinou pyšní na to, že jsou to AMERIČANI, co si žijou svůj AMERICKEJ SEN!


    V zájmu zachování zdravýho rozumu zbytku světa by měli uzavřít Ameriku před zbytkem světový populace...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většina je na to fakt hrozně pyšná... Za celou dobu jsem potkal jen pár lidí, co si uvědomili, jak je Amerika hloupá :-D

      Vymazat