sobota 10. ledna 2015

Proč jsem přestal psát?

Odpověď na tuhle otázku je úplně jednoduchá. Nechci a nebudu hledat spoustu výmluv, kterými bych se ospravedlňoval. Jsem jen líný. Psaní je docela dřina, ještě víc času zabere články znovu pročítat a editovat.
Prostřednictvím tohohle mini článku bych se také chtěl omluvit všem, kteří můj blog četli a třeba se těšili na další zážitky z USA, nebo poznatky, které jsem získal až po návratu. Pokusím se znovu psát, teď už s odstupem zpracovat stará i nová témata. Tak mi to snad vydrží.

Díky za trpělivost, Matěj.

5 komentářů:

  1. Zajímá mne pokračovaní. Exelujete ve škole v angličtině? Máte nějaké osvědčení o jazyku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem jeden článek o angličtině napsal :-).

      Vymazat
  2. Ahoj Matěji. V poslední době jsem přečetl celý tvůj blog. Chtěl bych se ještě zeptat na pár dalších věcí:
    Jsou v USA nízké ceny ohledně elektroniky?
    Mohl by jsi se rozepsat o tvém host dadovi ?
    Navštívil jsi po svém ročním pobytu USA a své kamarády ?
    Jaké zastáváš náboženství?
    Děkuji mnohokrát za tvé odpovědi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a díky za přečtění :) Na otázky odpovím dalšími články, do kterých se pustím co nejdřív ;).

      Vymazat