úterý 2. října 2012

Totální výpadek proudu



V klidu jsme s Justinem sledovali televizi, zrovna jsme byli v půlce docela napínavýho filmu, když se ozvala neuvěřitelně hlasitá rána, po ní hučení a prapodivný zvuky. Pak zablikaly žárovky, chvíli se nic nedělo a potom už jen úplná tma v celém sousedství. Chvíli jsem zmateně hledal telefon a konečně jsem ocenil flash light app, kterou jsem si kdysi dávno stáhnul. Takhle jsem měl alespoň nějaké světlo, jenomže nebylo co dělat.

Všichni zmateně vybíhali z domů a když jsem se rozhlédl, byla tma v širokém okolí. Zpětně můžu říct, že se výpadek velikostně rovnal zrhuba rozloze Prahy 1 u nás doma. Sousedé volali elektrikáře a že prý to bude trvat okolo 3 hodin, než proud zase naskočí. Takže 4 pomyslel jsem si a rychle si zpočítal, že už budou tak tři ráno. A ten film byl fakt napínavej :-D.

Po chvilce nic nedělání jsme sebrali zahradní světla, který jsou na solární pohon a šli jsme se projít po golfovym hřišti, kde nás obklopovala neskutečná tma, jak všechna světla v okolí byla zhasnutá. Bylo to opravdu něco neuvěřitelnýho a tady na Floridě velmi neobvyklýho – za těch 26 let, co můj host dad žije v týhle oblasti, se to letos stalo poprvé.

Chvíli jsme si jenom tak povídali a leželi na posteli, ale to nás brzo přestalo bavit, a tak jsme se temným sousedstvím vydali na návštěvu k Justinově mamce. Jenom jeden dům po cestě měl záložní generátor a můžu říct, že takovej hluk bych teda doma poslouchat nechtěl. To už je lepší být pár hodin bez elektřiny.

Místo koukání na film jsme se teda prošli, poznal jsem další lidi a líp jsem se skamarádil s Justinem, takže to nakonec nebyl ani zkaženej večer :-). Proud nahodili okolo půlnoci a tak jsme ten film i dokoukali a šli spát.


Žádné komentáře:

Okomentovat