neděle 6. ledna 2013

Jak jsem jel do nemocnice


O své krizi jsem už mluvil a také jsem krátce zmínil všechny nemoci a problémy, které jsem si vysnil. Jedním z nich byla chronická bolest břicha, která mě trápila opravdu dlouho. Zameškal jsem kvůli ní 21 dní školy v prvním semestru, což je opravdu hodně :-D.

A jak jsem se kvůli tomu dostal do nemocnice? No je to delší příběh, ale já se ho pokusím podat zábavně.

Nejdřív mi bylo párkrát špatně, většinou krátce potom, co jsem se ráno probudil. No a kvůli tomu všemu jsem nechodil do školy. Nebyl jeden týden, kdy bych byl ve škole celých pět dnů a když se na to zpětně dívám, bylo to ode mne opravdu hloupé. Ale nedělal jsem to schválně, nebo jsem to alespoň nemohl tak jednodušše ovlivnit.

Jednoho rána, když ta bolest byla k nevydržení, jsem řekl host dadovi, že musíme jít k doktorovi. Ten mě prohlédl, poslal na pár testů, ale nic moc se neukázalo. Jenomže má bolest pokračovala a když to bylo třetí týden, co jsem měl neustálé problémy, můj doktor se mě rozhodl poslat do nemocnice, s podezřením na zánět slepého střeva. To víte, že jsem se bál, nechtěl jsem operaci a už vůbec ne v Americe.

                                          Ordinace mého doktora :-)

V nemocnici jsme se zapsali, dostal jsem náramek se svými informacemi a posadili mě to Emergency room, kde jsem čekal na prvního doktora, který si mě prohlédl. Následně následovalo další čekání, kdy jsem pouze ležel na posteli a v ruce jsem měl kapačku. Nic příjemného, domů se mi chtělo ještě víc, než předtím.

Podezření se ten den nepotvrdilo, ale doktoři nechtěli nic riskovat a rozhodli se mě nechat přes noc. Dostal jsem svůj vlastní pokoj, s koupelnou a výhledem do nemocničního parku. Nebylo si na co stěžovat, vypadalo to hezky. Až na to, že to byla nemocnice, že?

Poslali mě na spoustu vyšetření, ale nakonec mě naštěstí nechali jít domů. Myslel jsem, že ten moment, kdy mě odpojí z kapačky, nikdy nenastane, ale nakonec jsem se dočkal. Odešel jsem s dietou a nakonec se mi udělalo mnohem líp. Ale za to nevděčím doktorovi, ale kamarádům, kvůli kterým se mi Amerika začala konečně líbit.

A jedna perlička na konec, kolik si myslíte, že jedna noc v nemocnici stála? Bylo to opravdu hodně, 25 000 dolarů. Ještě že máme pojištění, co? ;-D

Žádné komentáře:

Okomentovat