sobota 5. ledna 2013

"AYUSA pool party"


Zhruba měsíc potom, co jsem přijel, jsem dostal email od mojí lokální koordinátorky Laury, že se chystá bazénová párty s letošními exchange studenty. Ptal jsem se na to svého host fathera, který říkal, že by to nemuselo být špatné. On bohužel jít nemohl. Nevadí, Laura mě vyzvedla u mě doma a hnedka jsme jeli. Cesta trvala asi tak hodinku, což je pro Američany opravdu kousek.

Dorazili jsme a já se hnedka šel seznámit s dvěma dalšíma exchange studentkama, jedna z Německa a druhá Holandska. Nechci se tu vytahovat, ale okamžitě jsem poznal, že anglicky mluvím lépe, než ony. Takže pokud máte strach, že se nedomluvíte, je zbytečný, protože do Ameriky jezdí i děti, co angličtinu viděly jenom z dálky.


Zhruba po půlhodině jsme se všichni posadili a během jídla (měli jsme pizzu a spoustu coly) nám Laura zopakovala všechna pravidla. Pro mě docela nuda, znal jsem je už z Česka. Úplně nakonec jsme se představili a řekli jednu vtipnou historku, která se nám za ten měsíc v Americe přihodila. Všichni, až na mě, řekli "I don't know." , já jsem vyprávěl o mém letu.

Hotel, kde jsme měli schůzi, měl bazén a řeku. A jedna z host mums měla vodní skůtr, na kterém nás všechny svezla :-). To byla docela zábava, ale nakonec byl čas jít.



Podobných schůzí jsme měli víc, ale nemá cenu je rozepisovat, vždy to byla nuda a rozpačitost. Mnohem raději trávím čas s kamarády, nebo host family.

Žádné komentáře:

Okomentovat