středa 16. ledna 2013

Netradiční Thanksgiving


Listopad tu byl rychleji, než jsem čekal, a i když tento článek píšu až v lednu, tak si podzim pořád pamatuju docela dobře :-D.

V Americe je hodně volna, prázdniny, dnů kdy se nechodí do školy, a tak podobně. Týdenní nic nedělání během Díkůvzdání je jedním z nich. Docela jsem se na to těšil. Také jsem se těšil, že si dám krocana a tradiční americkou večeři, jak jsem o tom četl, ale to se nestalo.

host family je velice komplikovaná a jejich rodinné vztahy se mi stále nepodařilo rozklíčovat. A myslím, že se mi to ani nepodaří... Nicméně můj host dad se s někým pohádal a ten někdo se rozhodl bojkotovat večeři u něj doma (omlouvám se za malé detaily, ale opravdu nevím, o koho se jedná) a tak ta možnost padla.

U nás doma to být  stejně nemohlo, je tu neustále drobný chaos, můj host father je velice rozevlátý a nerad uklízí a ani já domácí práce neřadím ke svým nejoblíbenějším činnostem.. Navíc si ho nedovedu představit dělat krocana, nebo vůbec vařit něco složitějšího, než polotovary.

A jeho syn, u něhož by to možná být mohlo, měl napůl rozbitou kuchyň a rostla mu tam nějaká černá plíseň, takže se to muselo celé vybourat. Tam jsme tedy také jíst nemohli, to bylo absolutně bez šance.

                                          Náhled menu ze šuši restaurace...

Sice existují různé restaurace, které mají Thanksgiving diners, ale na to my jsme jít nemohli, z mně neznámého důvod. Místo toho jsme si asi jako jediná americká rodina dali suši. Já mám orientální jídlo naštěstí rád, takže jsem si pochutnal, ale i tak... Cítil jsem se maličko ochuzený a tradici :-).

Alespoň, že Vánoce proběhly tradičně a dokonce dvakrát, ale o tom zase někdy jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat