úterý 15. ledna 2013

Výlet do Disney - Epcot a Hollywood studios


Tak jsem se konečně začal soustředit víc na to, jak si najít kamarády a zapojovat se do různých aktivit, než na možný návrat domů a hnedka jsme se s host fatherem rozhodli zajet do Disneyho.



Možná si říkáte, že je to trošku dětské, ale tak k Floridě a Orlandu to patří. Z Tampy, kde bydlím, je to zhruba hodinku autem, a to je pro Američany jako za rohem. Ani plánovat jsme nic nemuseli, jednou ráno jsem vstal a host dad se mě zeptal, jestli si nechci udělat výlet. Samozřejmě jsem řekl, že ano a tak jsme vyjeli.



Lístky, jak většina z vás tuší, jsou opravdu drahé a znovu bych za ně peníze nedal, ale pro obyvatelé Floridy má Disney docela velké slevy. Tak jsem koupil třídenní vstupenku za 170 dolarů, což je okolo ceny jedné, pro zahraniční návštěvníky. Moc šťastný jsem ze ztráty tolika peněz nebyl :-D.

Epcot



Park, který jsme navštívili první den, je vlastně taková přehlídka všemožných zemí, které se snaží prodat jejich tradiční a předražené pokrmy. Tenhle park je spíš pro důchodce, nemá žádné rychlé horské dráhy a je to poměrně velká nuda. Spoustu lidí, teplo a vyhozených peněz. Možná bych o tom měl být pozitivnější, ale mě takovéto komerční a povrchní zábavy moc nelákají.



Asi nejslavnější atrakcí tady je taková ta velká, stříbrná koule, ve které je jedna pomalá jízda s názvem To the future, kde se jakoby přenesete do budoucnosti a koukáte se na všemožné vynálezy a podobné blbosti. Na konci je video, kde jsou dvě postavičky, které mají vaše hlavy a všemožně tancují. Tomu jsem se trošku zasmál, ale jinak to nestojí za řeč.



Hollywood studios



Tak tenhle park byl o něco lepší, zábavnější, nicméně pořád stejně narvaný. Aspoň, že jsem nemusel platit za lístek, který jsem měl od minule.



Hned u vstupu jsem si všiml veliké čarodějnické čepice, která představovala jakési centrum parku, okolo které se to všechno odvíjelo. Vzali jsme si mapku a plánovali, kam se podíváme nejdřív. Mě nejvíc zajímal Haunted Hotel, kde je "rozbitý výtah", který se volným pádem řítí k zemi a pak je vystřelený zpátky nahoru a jedna horská dráha, která byla velice rychlá a s prudkými zatáčkami.



Nejlepší atrakcí bylo asi takové jakoby Star Wars muzeum, kde jsme chvíli byli v roli malého Anakina  :-). Pomocí 3D animace a pohybujících se sedaček jsme se přemístili do té žluté stíhačky z Episody 1 a proletěli jsme se po galaxii. Škoda, že to netrvalo déle, než pár vteřin. Musím říct, že od té doby mám Star Wars ještě raději, tohle jsem si dost užil.



A třetí park? Ještě jsme do něj nešli, moc se na to netěším, ale tak bude to zajímavý zážitek :-D. (Něco tak hrozně klišé jsem dlouho nenapsal... Pff, "zajímavý zážitek" hahaha).

Žádné komentáře:

Okomentovat