pondělí 24. září 2012

Co jsem od Ameriky očekával


Ano, čtete správně, v kategorii ještě před odletem je článek s tímto názvem. A důvod je jednoduchý – přeci jenom jsem tu už měsíc a co očekávám by nemělo smysl. Pokusím se tedy vylovit z paměti vzpomínky na mé představy o Americe a později se třeba dočkáte i článku o tom, jestli se mé iluze změnily, či potvrdily.

Předně jsem doufal, že se tu naučím anglicky (jako fakt ;-)) a pak jsem také chtěl prožívat to, o čem psali ostatní exhange studenti na svých blozích. Zdálo se mi to naprosto úžasné, cool, jak bych možná řekl a bral jsem to také jako únik z mého obyčejného života, v obyčejné zemi. Přeci jenom, stačí vyslovit Amerika a už máte hlavu plnou snů a představ a této přenádherné zemi.

Také jsem čekal, že prožiju spoustu dobrodružství, pokud možno budu co nejvíc cestovat a projedu co největší množství míst. To se mi snad splní, i když jich možná nebude tolik.

Ale mimo to jsem o tom vlastně nepřemýšlel. Tak nějak bláhově jsem se rozhodl, že by bylo super sem jet a tak jsem přemluvil rodiče a teď tady jsem. Rád bych měl nějaké pěkné důvody, ale nemám :-D.

Šlo spíš o pocity, které nejdou přesně vyjádřit, než o jednotlivé body na seznamu. Promyslete si, proč chcete odjet, aby vás to později nemrzelo (to není můj případ - zatím ;-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat