úterý 25. září 2012

Dárky pro hostitelskou rodinu


Před odjezdem jsem nebyl měsíc doma, takže jsem dárky ve finále nechal spíše na maminku (děkuji!), ale přeci jenom o tom mám nějaké ponětí.

  • Čokoláda – nezáleží na tom jaká, ale Američani z ní určitě budou nadšení. Obyčejná milka tu stojí tak 4 dolary, a když koupíte pěknou bonboniéru, určitě uděláte radost.
  • Knížka o vašem městě – pokud bude anglicky a s obrázky, máte jedinečnou možnost ukázat svůj domov a přivézt pěkný dárek.
  • Lázeňské oplatky – tady není třeba nic rozvádět, Američani je milují.
  • Becherovka – i když Student Agency nedoporučuje vozit alkohol, myslím si, že je to pěkný dárek. Další možností je balení českého piva. V zásadě se nemusíte bát, jediné co by se mohlo stát, že by vám alkohol zabavili při zavazadlové kontrole, které se nejspíš vyhnete.
  • Pro děti jsem já vzal českou knížku v angličtině, ručně vyrobenou hračku od mojí maminky a trička s vtipným potiskem. Nejvíc jsem zabodoval tou ručně ušitou panenkou – to američani milují, protože se to tu stěží dá sehnat.


V zásadě beru originální, české, pokud možno handmade věci, hračky, brože atd, které se nedají koupit všude na světě. Mohl bych vám doporučit například prodejní server www.fler.cz kde můžete zakoupit opravdu hezké dárky. (Nejhezčí jsou samozřejmě ty od mojí maminky ;-) http://www.fler.cz/corazon, potažmo http://www.fler.cz/singadera).

Je toho mnohem víc, záleží také na rodině, do které pojedete a určitě na něco přijdete sami. 

Žádné komentáře:

Okomentovat