pondělí 24. září 2012

Co si beru s sebou anebo co bude v Americe potřeba


Mnoho exchange studentů balení řeší týdny do předu, rozhodují se, co si vzít a co ne. Já jsem přesný opak. Balit jsem začal noc před odletem a jediné v čem jsem mněl jasno bylo, že to naházím do obří hokejové tašky, kterou jsem si za tímto účelem koupil. Nakonec to byl trošku zmatek, ale také jsem to zvládnul.

Takže, co tu vlastně mám?

Vzhledem k tomu, že jsem neměl představu, jaké možnosti nakupování tu budu mít, tak jsem si vzal skoro všechny slušný trička, co jsem měl doma. Pak mám troje kraťasy, dvoje plavky. Spoustu ponožek :-D Vzal jsem si i jedny džíny a dlouhý kalhoty – ale na Floridě to je spíš na parádu, než k čemukoli jinému.

Samozřejmě jsem nezapomněl na dárky, hygienu, nějakej deodorant a notebook, který mi tu později stejně ukradli.

Až si budete balit, nenervujte se a pamatujte si, že záleží hlavně na tom, kam jedete a kolik jste ochotní utratit za oblečení tady ve Státech. A opravdu se do dá stihnout za pár hodin, téměř v den odletu...

Možná to tak nevypadá, ale taška je opravdu obří... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat